25 februari 2017

Ny skötväska | Elodie Details Bedouin Stories

I början av veckan beställde jag en ny skötväska, den som jag använder nu är alldeles för liten för allt som behövs. Termos, pulverbehållare, flaskor, leksak, blöjor m.m. Jag har aldrig haft extrakläder i skötväskan, varken till mig eller Cate, hehe.. Kanske dags att börja med det nu, i alla fall till Cate..
Jag letade länge till jag hittade den här som jag föll för, jag behövde en jävligt stor, helst väldigt djup också så jag kan packa lager på lager, den här är verkligen perfekt för oss! Den ser inte så stor ut på bilden men det är den!

Inuti är det två stora fack, fem mindre och en insydd flaskvärmare. Fick med en skötdyna också :) Samt straps att fästa på vagnhandtaget med hakar som man hänger väskan i, lite krångligt tycker jag, föredrar att hänga axelbandet över istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)