18 mars 2017

Lilla solstrålen & ett efterlängtat möte

Så här glad har pinglan varit hela dagen, hon skrattar och tjoar nästan hela tiden och hon älskar när vi kittlar och busar med henne :) Tänk att vi fick en sådan "lätt" bebis som är glad och snäll för jämnan :)
Idag kontaktade Ingela mig, min barndomskompis som bor i Växjö. Hon och hennes familj skall till Virsbo och fira påsk så hon frågade om vi kunde ses tillsammans med Jessica när vi alla är i "närheten". Jag bjöd hem dom till oss men vi kom fram till att det var onödigt att dom skulle åka så långt eftersom både hon och Jessica skulle vara i Virsbo under påsken.

Jag ringde direkt till mina parents och frågade om vi skulle fira påsk tillsammans, då sover vi kvar så kommer Ingela och Jessica hem till mina parents på söndagen. Tillsammans med deras bebisar så klart, Malte och Dahlia. Alltså det skall bli såå kul att ses, vi har gått igenom en hel del tillsammans i tonåren :)

1 kommentar:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)