4 mars 2017

Lördag

Idag har fler Traderaannonser gått ut så jag har packat paket som sjutton, herregud vad jag säljer! Imorgon är det dags att lägga ut lite fler annonser, Cate har kläder som jag vet aldrig kommer bli använda så lika bra att lägga ut dom även fast hon inte vuxit ur dom. Har två bloppisfynd som jag väntar på, en heldress och en body, dom borde landa i brevlådan i början av nästa vecka.
Har också börjat fylla en påse med kläder som jag skall lämna till Öppna förskolan, dom har backar man får skänka kläder i, lämnade en full kasse sist vi var till BVC. Jag försöker alltid sälja kläderna i första hand men dom kläder som är lite slitna ger jag bort.

Annars då, jag har inte gjort mycket idag.. Tvättat och plockat undan i köket. Lilla pinglan är på strålande humör och vill vara med och dona med allt möjligt, hon skrattar och fnittrar åt det mesta. Men jävlar var våldsam hon blivit, hon slåss och rivs så vi är alldeles rispiga och mörbultade emellanåt :(
Journalisten som jag berättade om kommer hit den 25:e, en lördag, det passade oss bäst. Det skall bli väldigt spännande. Jag skämtade med Mr. Engström om att vi måste köpa en "vara med i tidningen-outfit" till Cate. Trodde han skulle säga något spydigt eftersom hon har så mycket kläder men nej då, han var faktisk inne på en ny outfit också, hehe..

Såg att Kappahl har fri frakt + att jag har en kupong på 20%, tänkte fylla på hennes garderob lite men hittade inget, har blivit lite besviken på Kappahls sortiment, gillar faktiskt Lindex bättre just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)