8 april 2017

Lördag

Nu har jag gått vidare från Cate's garderob till min egen. Sorterat, rensat och lagt ut många annonser på Tradera. Några andra annonser har gått ut idag så imorgon lär jag packa och frankera. Det är så drygt med frankering av lite större paket, det är svårt att veta om dom är skrymmande eller inte.. Och är dom det kostar det minst 12 kronor mer.. Lite större och bulliga paket brukar jag oftast inte frankera själv. Har läst att frankerar man för lite så får man en "straffräkning" men inte till mig utan till mottagaren, det vore otroligt pinsamt, haha..!

Det här har tagit flera timmar. Först fotografera, sedan föra över bilder och sist lägga ut annonserna.. Jag lägger ut annonser via datorn men sköter allt annat via appen, för några dagar sedan gjorde Tradera om sin app och nu är den jättedålig! Fan vad tråkigt!

Nu har pinglan somnat i sängen bredvid mig medan jag kollar på Rederiet (för tredje gången) har bara hundra avsnitt kvar :) Finns ingen bättre serie!

Cate har tillbringat flera timmar på nedervåningen med Mr. Engström, dom har kollat på Babblarna och Mr. Engström har tagit ut sångerna på gitarren. Herregud vad det ekar Babblarnasånger i huvudet nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)