6 april 2017

Torsdag

Idag åkte Mr. Engström och jobbade, han har varit sjuk i en vecka, feber och en hemsk hosta. Hostan är inte helt borta men han känner sig piggare i alla fall. Hörde av vår BVC-sköterska att influensan går så det är antagligen den han har haft. Jag blir så seg när vi båda är hemma, får ingenting gjort så det är skönt nu när vi är tillbaka till det normala och mina och Cate's egna rutiner.

Om inte Cate hade blivit till när hon blev så hade jag tagit examen i utbildningen idag! Gud vad lyckliga mina klasskompisar måste vara idag, sista dagen! Men hörrni, jag är hellre mamma än undersköterska :)

Journalisten som gjorde artikeln om oss ringde nyss och berättade att Fagersta Posten hade hört av sig och frågat om dom fick ha artikeln i sin tidning också, hon frågade om det var okej med oss och det är det så klart :) Det är ju bara roligt eftersom både jag och Mr. Engström har bott där :) Jag fick inget exakt datum men ni är väl några som läser den tidningen i alla fall så hojta gärna till när ni ser den, tack :)

2 kommentarer:

  1. Jag är likadan när Micke är hemma, haha.

    Vad kul att FP också ska publicera den, jag hojtar till så fort jag ser den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det, tack!
      Har i alla fall fixat en tidning till er :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)