22 maj 2017

I morgon

I morgon åker jag och Cate till Sala. Vi skall träffa Elin (och Liv tror jag), vi skall käka lunch tillsammans och strosa på stan.
Sen skall jag och Cate till öppna förskolan och hänga, var år och dar sedan vi var där sist så det skall bli roligt. Och så skall vi möta upp en tjej som skall köpa en grej av mig.

På onsdag åker vi till mina parents och våldgästar lite, måste ju höra hur dom haft det i Turkiet! Och så är jag så klart nyfiken på kläderna dom köpt till Cate. Och så skall vi hem till Lena (min faster) och hälsa på.

Nu har jag nog packat det som skall med i morgon och lagt fram kläder till pinglan. Nu skall jag bara fundera på vad jag skall ha på mig :)

Skönt med kort vecka, Mr. Engström är ledig både torsdag och fredag 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)