31 maj 2017

Onsdag

Idag har Cate på sig en tunika från Zara baby, den fick hon av Mr. Engströms kusin med familj. Den är i storlek 92 men den funkar redan 👍
Igår försökte jag natta pinglan tre gånger i sin spjälsäng bredvid min säng men det gick inte även fast hon var supertrött. Då bar jag in henne i sitt rum och lade henne i resesängen, då tog det max tio minuter så sov hon :)
Hon vaknade strax efter kl. 00 så då tog jag med henne in till mig. Jag är inte redo att sova utan henne än.

Idag kommer Mr. Engström hem, han har varit borta med jobbet. Bara två dagar kvar, sedan har han semester i fyra veckor, nice!

3 kommentarer:

  1. Jättesöt tunika. Jag tar alltid en större storlek från Zara, de är lite små i storlekarna tycker jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läste faktisk på en sida nu ikväll att Zara-kläderna är "kända" för att vara lite mindre, typ som Hennes & Mauritz. Bra att veta!

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)