5 maj 2017

Tips | Vanish Crystal White

Fick tips av Ingela om denna Vanish.
Jag blir galen på alla orangea matfläckar Cate får på sina kläder som inte går bort i tvätten, särskilt nya kläder! Har hängt dom i solen och efter några dagar bleks fläckarna en del men dom försvinner inte. Med denna får jag bort alla fläckar, även gamla fettfläckar. Jag är helt lyrisk!

Ingela tipsade att jag skulle lägga kläderna i vatten blandat med Vanish men det har jag inte gjort än, bara behandlat fläckarna och sedan in i maskinen på 40 grader. Kommer blanda i lite tillsammans med tvättmedlet hädanefter när jag tvättar.

Jag har till och med tagit bort fläckar från hennes urväxta kläder så jag kan sälja dom :)

3 kommentarer:

  1. Jag vågar inte använda vanish igen, hade det på fläckar på en body och lät det ligga nån timme. Sen efter tvätt var bodyn helt förstörd, tyget hade blekts helt fläckvis 😕

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men oj! Kommer du ihåg om det var just den här Vanish?
      Jag fortsätter nog att behandla fläckarna bara..

      Radera
    2. Nä det var den rosa iofs! Kansker skillnad på de 😊

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)