8 juli 2017

Gårdagens pingla

Nu är hon lite kinkig vår pingla, förkyld och ganska lättirriterad. Hon har varit snorig i några dagar och så såg jag att det var rödsprucket i tandköttet så det är säkert någon dum kindtand som är på väg upp. Till och från är hon lite febrig också..
Ändå är hon så glad och duktig när vi är iväg på äventyr. Igår lunchade vi ute och spenderade över en timme på bilfirman, hon var såå trött på slutet så hon hängde över oss. Vi hade ingen vagn med oss eftersom vi hade massa grejer som skulle köras till återvinningen så den fick inte plats i bilen.. 
Hon fick prova att sitta på pappas axlar när vi gick på stan, hon var skeptiskt till en början men efter ett tag satt hon och fnittrade och pillade i Mr. Engströms hår..
Hon är så gullig nu för tiden när det gäller mat och gottis, hela tiden säger hon nom nom/nam nam och pekar på allt möjligt hon vill ha :) Och shit vad hon härmas, hon är så duktig. En kväll fick hon dille på att lägga nappen i min hand när vi låg i sängen, från hennes mun till min hand hela tiden.. Efter ett tag tog jag bort handen och lade den under min haka, då tog hon tag i handen och drog den till sig för att kunna lägga nappen i den igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)