28 juli 2017

Lilla mysmonstret

Nu har Cate kommit in i en mysperiod, särskilt med den stora nassen. Det skall gosas och kramas med den hela tiden.
Hennes favoritgrejer just nu är pennor och min kalender, hittills har hon rivit ur fyra sidor och alla sidor är helt knöliga.. Hon kan sitta hur länge som helst och pyssla med den. Har köpt kritor till henne men dom är hon än så länge bara intresserad av att äta :(
Inatt efter hon fick ny blöja blev hon hungrig, hon var såå trött medan hon år så matningen tog lång tid. När hon ätit upp stoppade jag snabbt in nappen i munnen på henne och smög ut ur hennes rum.. Det gick inte, hon blev hysterisk. Det brukar ju bara vara att lämna henne i sin säng så somnar hon men inte den här gången. Så jag tog upp och vaggad henne till hon nästan somnade i min famn, då lade jag ner henne i sängen och satte mig bredvid så hon såg att jag var kvar. Fick nog sitta där inne i tjugo minuter innan jag vågade smyga ut men det gick bra, hon sov så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)