10 augusti 2017

Torsdag

Idag har jag försökt röja lite här hemma, det är verkligen kaos överallt. Senare idag kommer husköparna och skall få en genomgång av huset så då vill vi åtminstone försöka ha någorlunda undanplockat.

Jag har nyss pratat med min gamla tandläkare och berättat att jag skall flytta. Mr. Engström går redan hos en privattandläkare i Västerås så jag ringde och frågade om jag också fick lista mig där, det fick jag! Gud så skönt, jag var lite orolig att jag inte skulle hitta någon privat och så fick jag mitt första val. Folktandvården sätter jag inte min fot på.

Igår var jag in på 1177 och ändrade mina vårdval, jag valde att lista mig på Viksäng-Irsta för det ligger granne med Öster Mälarstrand. Skall lista Cate där också men vågade inte igår eftersom hon har två kommande besök i Sala om ett par veckor, får göra det direkt efter.
Först skall hon till BVC och få vaccin mot mässling och några dagar senare är det 1 års kontrollen med ytterligare två sprutor :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)