24 oktober 2017

Promenerat till Babyproffsen

Idag ville pinglan gå upp kl. 9.30. Vi myste i sängen med mat och sedan upp i soffan och kollade på barnsånger på Youtube. Hon har lärt sig så mycket, kan flera rörelser till olika sånger :) Klappa händerna, knäppa med fingrarna (inte knäppa på riktigt men forma fingrarna) och lite från 'Imse vimse spindel' och 'Huvud, axlar, knä och tå'.

Vi klädde på oss och gick ut, ett besök till Babyproffsen blev det. Herregud vad vi irrade innan vi hittade gångvägen dit, vet inte hur långt vi gick..! Vi köpte lite grejer och så gjorde jag en beställning på en ny fotsack till vagnen, jag har tappat bort den vi hade. Vet inte om den kom bort i flytten eller om den var borta redan när vi bodde i huset. Usch, onödiga pengar men vi behöver ju en när snön och blåsten kommer.

Jag frågade Susanne och Tim om dom ville hänga med men dom kunde inte idag. Hon berättade att dom skall dit på torsdag, det är tydligen babydag då så hon frågade om vi ville följa med då, absolut! 

2 kommentarer:

  1. Räkna med rejäl kö :) Jag vet inte om du har Facebook? Men går man med i evenemanget på Facebook så får man en rabattkupong som man kan använda den dagen.
    Men det kan vara riktigt bra deals, köpte både ståbräda till vagnen och amningskudde väldigt billigt förra året.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Susanne ville gå dit tidigt för hon ville ha en goodiebag så vi går härifrån kl. 10.
      Kan tänka mig hur det blir där inne, det är ju såå trångt där. Knappt att man kommer runt med en vagn!
      Vi skall inte ha något särskilt, följer bara med som sällskap :)

      Nej jag har inte Facebook men såg på Instagram.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)