12 januari 2018

Lunchdate

Idag promenerade jag och Cate till stan, mötte upp Mr. Engström och lunchade på Hong Kong :) Efter det gick jag och Cate på stan medan Mr. Engström var på ett möte. Efter det åkte vi hem och nu är vi helt slut.

Jag slank in på Hennes & Mauritz rea och köpte en jacka till Cate. Är såå drygt att krångla med overallen när det är plusgrader ute. Det fanns bara två kvar, båda i storlek 98 (2-4 år). Den sitter bra redan nu :)
Jag frågade Cate vad hon skulle shoppa och fick då till svar "gaga" så då fick bortskämda damen välja en badanka på leksaksaffären :)
Sen blev det en tripp till Myrorna, jag stod på barnavdelningen när Cate började peka och ropa "goj-goj" . Då såg hon den här söta mössan med uggla. Den såg jätteliten ut men eftersom hon tjatade så provade vi den och den passar perfekt :)
Nu ligger hon och sover. Hon var sjukt trött men kunde inte somna i vagnen på stan.

Jo just ja, jag har haft sönder vagnen också.. Spännet till ryggstödet sprack för några dagar sedan så nu får jag krångla med att knyta banden, annars blir det liggläge hela tiden. Och när jag har knutit den i sittläge är det jättesvårt att knyta upp den fast det bara är en vanlig knut (den blir ju så tight när Cate har lutat sig bakåt).
Har finkammat Internet efter spännesdelen men den är slut överallt. Ringde till Babyproffsen och just denna del är slut hos Britax. Den 7:e februari går den att beställa. Fy fan, en hel månad med krångel :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)