30 januari 2018

Tisdag

Idag skulle jag och Cate ha tagit bussen till Gryta och gått till Öppna förskolan med Vladimira och Dominik. Jag ställde in igår kväll för jag orkar helt enkelt inte, jag känner mig såå matt!

Istället blev det en shoppingtur till Lidl. Nu är vi hemma igen och Cate ligger och försöker sova (det går inge vidare).

På fredag skall jag och Cate förhoppningsvis åka till Virsbo, åka tåg för första gången, gud vad nervöst! Vi ville åka dit helgen som var men deras ena katt hade fått Salmonella och det smittar ju så vi stannade hemma! Skall prata med parents senare i veckan och kolla läget.

Och på lördag eftermiddag skall vi hem till Vladimira, Ludde och Dominik, det skall bli kul :) Vi har bestämt att vi skall gå på klädbytardagen tillsammans i mars, dom bor ju väldigt nära. Och så skall jag och Vladimira + barnen ta en tur till badhuset någon fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)