27 mars 2018

Ingen gråt vid lämning

Igår skjutsade Mr. Engström mig till skolan, Cate var med och hon blev inte det minsta ledsen när jag gick. Det brukar hon bli, får liksom panik när jag lämnar bilen och skall hämta en kundvagn när vi handlar..
Sedan åkte dom till förskolan och där hade det också gått jättebra, Cate sprang in på avdelningen och vinkade till Mr. Engström. Ingen gråt!

Idag var det jag som lämnade och det gick lika bra, känns väldigt bra att lämna utan att hon blir ledsen.
Igår hade hon ätit bra också, tre portioner! Det var pasta så det är klart det går i. Sovit länge också för när jag kom och hämtade henne strax innan kl. 14 sov hon fortfarande.

Nu är semesterpappren inlämnade. Var tvungen att invänta mitt möte igår så jag visste om jag skulle få någon semester eller inte. Det har man inte utan man pluggar hela tiden.

I sommar kommer Cate gå på en annan förskola under tre veckor. Då samlar dom barnen som behöver förskola på samma ställe istället för att ha alla förskolor öppna.
Mr. Engström har både tidig och sen semester. Den sena veckan åker vi nog till Israel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)