5 april 2018

Det strulade till sig igår

För bra länge sedan gick Cate omkring med min legitimation och vips var den borta, har letat överallt men inte hittat den. Jag brydde mig inte eftersom jag hade mitt pass som jag använde istället. Den första mars gick datumet ut på passet och jag har använt det efter det, när man hämtar ut paket är det inte alla som kollar datumet. Men igår när Mr. Engström skulle hämta ut vagnen var det en "datum-hitler" som stod i kassan så det blev ingen vagn! Fy vad surt!

Jag började leta här hemma igen, i sängen, soffan, köksskåp och  lådor men ingenstans.. Vi skulle precis lyfta på soffan när jag ser något som sticker fram mellan en springa under soffan, jag drar ut det och det är mitt leg! Vilken jävla lycka och lättnad. Jag måste nämligen ha leg när jag skall göra prov i skolan också och när jag var där på upprop så påpekade en av lärarna att mitt pass hade gått ut, då spelade jag dum och sade att jag inte visste det.

Så på kvällen åkte vi och hämtade vagnen. Ni får se bilder på den senare, däcken var inte pumpade när den kom hem så Mr. Engström tog med dom idag och skall fixa det. Har jag otur får jag ta gamla vagnen till förskolan på eftermiddagen, jag som städade den igår 😣

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)