26 april 2018

Sålt vagnen

Nu är det inte bara Mr. Engström som är sjuk.
Idag när jag hämtade en sovande Cate från förskolan var hon kokhet och rosig. Alla barn var ute på gården och lekte utom Cate, hon låg och sov, precis som igår när jag hämtade henne.
Hon har varit ganska kinkig sedan hon kom hem och nu har jag precis nattat henne, nu har hon strax över 38 grader.

Under dagen har vi haft ett par här som köpte Cate's gamla vagn. Dom blev riktigt imponerade av hur fin den var, typ nyskick. Vi har verkligen tagit hand om den ordentligt. Skönt att ha den såld, det har varit trångt att ha två vagnar i lägenheten.

Nu skall jag passa på att läsa igenom mina anteckningar när pinglan sover så jag (förhoppningsvis) är redo till provet imorgon :)

1 kommentar:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)