9 april 2018

Seg förmiddag

Idag har jag inte så mycket att göra på förmiddagen, jag ligger före i kursen och har bara en uppgift kvar. Den sista uppgiften innebär att jag måste intervjua en person som jobbar/har jobbat inom vården  angående arbetsmiljö och det skall jag iväg och göra kl. 12.

Sammanställning av den uppgiften skall jag göra klart imorgon och skicka in.
Vi skall hem till Louise och kommer säkert plugga ihop lite också, hon läser till sjuksköterska. Efter det går jag direkt och hämtar Cate, hon går mellan kl. 7:45-15 idag men jag får hämta henne tidigare om jag vill. Vi får se hur lång tid jag och Louise behöver på oss. Hinner jag skall jag gå förbi biblioteket och låna några böcker till Cate också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)