9 juni 2018

Fagersta

Igår åkte jag till Fagersta och partajade med Micke, Catarina och Tommy.
Jag hade tänkt åka tillbaka till Virsbo på kvällen/natten (hade skjuts) men jag kände mig så stressad över att ha en tid att passa så jag sov kvar istället :)

Middagen bestod av heta räkor med söt persikasalsa. Till det hade vi egengjord guacamole, chiliaioli och tortillabröd. Det var asgott!
Testade det här vinet med skimmer i, Aviva pink gold. Riktigt gott!
Vi hade såå roligt, satt och pratade gamla minnen ända till kl. 02 på natten, då kände jag att det var dags att gå och lägga mig.
Pappa kom och hämtade mig på förmiddagen. Vi åt lunch tillsammans sedan skjutsade han hem mig och Cate till Västerås, verkligen skönt att vara hemma igen.

Imorgon kommer äntligen Mr. Engström hem 💙

3 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig kväll. Det borde inte dröja så länge mellan gångerna vi ses.

    Btw, assnygg jag blev på bilden..Hahaha fy fan :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)