4 juni 2018

Semester

Idag börjar Mr. Engström sin semester :)

Cate sov i sin säng i natt men det var under vilda protester, innan hon kom till ro. Till slut somnade hon och kl. 7 vaknade jag av att hon stod vid min sida och tassade. Då fick hon komma upp bredvid mig och så sov vi ända till kl. 10.20!

Idag har vi en del ärenden att fixa för imorgon skjutsar Mr. Engström mig och Cate till Virsbo och sätter in Cate's stol i mina parents bil. Vi kommer tillbringa några dagar tillsammans med mina parents och Mr. Engström åker på Sweden Rock.

Cate har kommit in i en period då hon sliter av sig blöjan hela tiden. Får köpa byxblöjor idag och hoppas att det blir bättre med dom. Nu har jag satt trosor över blöjan så det borde hindra henne lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)