16 augusti 2018

Handla inför kalas och skolflytt

Idag skall vi åka och handla inför Cate's kalas. Har hittat vilka tårtor vi skall göra, en gör vi imorgon så den får stå och dra och den andra gör vi precis innan kalaset börjar för annars säckar den ihop (maräng).

Fick precis veta att min skola skall flytta och kommer vara stängd den veckan jag skall göra prov. Jag har ingen möjlighet att göra provet veckan innan (har inte pluggat tillräckligt) så jag frågade om jag fick göra det veckan efter istället och det fick jag, nice!
Jag trodde jag skulle göra praktik nu i början av hösten men eftersom jag skall välja inriktningen akutsjukvård så blir den i vår istället. Det måste bli det absolut sista för jag blir ju klar med utbildningen tidig vår.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)