2 augusti 2018

Imorgon Ă„ker vi till Riga 🚱

Vi valde en Deluxehytt sÄ vi fÄr lite space, blir sÄ trÄngt med Cate's vagn annars..
IgÄr pratade jag med förskolan och berÀttade att Cate inte kommer för hon inte verkar trivas dÀr. FrÄgade nÀr dom stÀnger och fick svar kl. 18.
Åkte dit kl. 16.30 för att hĂ€mta hennes grejer men dom hade tydligen stĂ€ngt tidigare sĂ„ vi fĂ„r göra ett nytt försök idag.
NÀr Mr. Engström kommer hem frÄn jobbet mÄste jag plugga lite inför morgondagens prov. BlÀ, den hÀr kursen har jag verkligen dragit ut pÄ, hoppas verkligen det gÄr bra imorgon.

3 kommentarer:

  1. SÄ mysigt att kryssa ivÀg. Den förskolan verkar ju ganska konstig mÄ jag sÀga..

    SvaraRadera
  2. Kan tÀnka mig att dom stÀnger nÀr sista barnet har gÄtt? MÀrkte nÀr jag jobbade sÄ var det ganska sÄ mÄnga förÀldrar som hade sena tider pÄ schemat men hÀmtade tidigare :) Men det kunde dom ju ha nÀmnt för dig ocksÄ isÄfall.
    Hoppas ni fÄr en hÀrlig kryssning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tror absolut att förÀldrar har hÀmtat tidigare.

      Tack, tror det kommer bli supertrevligt :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)