14 september 2018

BB-cream ~ Cien

Fick syn på den här när jag var på Lidl för några dagar sedan, blev så klart intresserad. En BB-cream som fanns i två nyanser, ljus och mörk. Jag valde den ljusa. När jag öppnade den såg den för mörkt ut men när den väl kom på smälte den in väldigt bra.

Vad tycker jag om den då?
Den var väldigt svårapplicerad, först tog jag för mycket så jag fick tvätta bort allt så andra gången blev det lite bättre. Men fortfarande svårt att få det fint, blev fläckigt och när jag skulle jämna till det smulades krämen istället bort. Det som hjälpte vad att dutta in krämen med fingrarna, inte smeta ut.

Idag testade jag den igen men då hade jag först applicerat ett serum under och då funkade den mycket bättre.
Pris: 40 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)