19 oktober 2018

Hållningsband ~ Rehaboteket

Jag kommer ständigt på mig själv att jag har dålig hållning + att jag har börjat få känningar av det, ont i både rygg/nacke och ibland bröstet. Varje gång jag går förbi en spegel skäms jag, försöker sträcka på mig men det glöms bort efter ett tag :(

Läste mycket om hållningsband och hållningsvästar så jag köpte faktiskt ett. Jag valde ett hållningsband från Rehaboteket som drar bak axlarna och på så sätt ger en rakare hållning. Jag har testat den i fyra dagar och jag är riktigt nöjd, det är en stor skillnad både på utseende och känsla! Att jag föll för just denna var för att den är så smidig, den syns inte under tighta kläder.

1 kommentar:

  1. Ett sånt borde verkligen jag testa. Ska in o kika direkt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)