2 november 2018

En crazy morgon

Åh herregud..
Jag hade ställt klockan i tid så jag skulle hinna fixa i ordning mig och ta bussen in till stan och fixa mina ögonfransar.
Jag snoozade tre gånger för jag hade ju faktiskt tid för det.. Jag går upp och möter Mr. Engström i köket, då säger han: Skulle inte du vara iväg nu? Nej säger jag, jag har tid kl. 10. Men klockan är ju tjugo i tio säger han och jag kollar på klockan i köket och han har ju rätt! Helt plötsligt står jag i badrummet med pyjamasbyxorna under jeansen, jackan på och tandborsten i munnen och är sjukt stressad och inser att jag måste ringa salongen och berätta att jag blir lite sen.. Jag tar upp mobilen och skall köpa en bussbiljett och ser att klockan bara är 9.. Det visade sig att batteriet i köksklockan hade gett upp kvällen innan, så jävla typiskt att det skulle bli på just det klockslaget. Så jag hann varva ner och ta en morgonkaffe innan vi åkte till stan allihopa :)

1 kommentar:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)