11 november 2018

Julklänning

Jag är i behov av nya strumpor så jag lade en order hos BonPrix, tycker dom har så bra underkläder. När jag ändå lade en order klickade jag hem två klänningar, skall testa och se om någon av dom passar, i så fall blir det min julklänning.
Jag har beställt tröjor och byxor därifrån förut i storlek 32 och dom har varit för stora så jag har inte alltför höga förhoppningar, antagligen får jag skicka tillbaka dom.. Men håll tummarna att dom passar för dom är såå fina. Jag kan inte riktigt bestämma mig vilken som är finast, vilken tycker ni?

3 kommentarer:

  1. Den grå är jätte fin

    SvaraRadera
  2. @Mor: Ja, det är den jag är mest intresserad av.
    Hoppas jag kan ha den :)

    SvaraRadera
  3. Den nedre är sjukt fin och jag tror du skulle klä i den 😍

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)