17 november 2018

Kväll och feber (igen!)

Jag nattade Cate strax före kl. 19, hon var såå trött så jag lade henne med sina vanliga kläder, skulle jag tagit på pyjamas skulle hon blivit pigg.. Vi låg och pratade och redan efter två minuter somnade hon!
Jag har hört att hon vaknat några gånger, hon har hostat och gnytt och nyss kom hon upp och var superledsen, tårarna bara sprutade.. Tog febern och hon hade 38 grader..

Vad fan, det är bara sjukdom den här hösten :( Hoppas verkligen hon är feberfri i morgon för jag kan inte vabba min sista praktikvecka och jag antar att Mr. Engströms kalender är fullspäckad som vanligt.. Är hon sjuk så kan vi förhoppningsvis pussla ihop det i och med att jag jobbar skift.
Mr. Engström har blivit krasslig igen, han mådde jättedåligt på dagen så kanske Cate har blivit smittad..

Hon är i alla fall skapligt pigg nu :)

1 kommentar:

  1. Edvin fick också feber inatt igen. Fyyyyy alltså 😞

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)