15 november 2018

Mörker

Herregud vad mörkt det är ute nu, vissa av grannarna har satt upp belysning på balkongerna och vår granne har redan smackat upp värsta stora julstjärnan, liite tidigt kan jag tycka.. Själv har jag tänt ljus i aromalyktan, doftar så gott :)

Idag kommer Mr. Engström hem senare, han skall på avtackningsmiddag för en kollega.
Idag ramlade Cate ner från toaletten, hon klättrade upp för hon brukar sitta på toalettlocket när hon vi borstar tänderna. Nu blev hon för ivrig så hon ramlade ner på golvet med ansiktet nedåt, hon slog i hakan men det verkade som att hon tog emot sig med armarna för allt gick bra. Tänderna sitter där dom skall och inga märken på tungan eller hakan.
Usch vad rädd jag blev när jag insåg att hon är på väg att ramla och att jag inte skulle hinna ta emot henne :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)