1 februari 2019

Gårdagen

Här sov jag i natt.
Blev bara "störd" en gång så det lugnt. Men det brukar tydligen inte vara så mycket larm nattetid på det här stället.
Allt gick bra men det tog ett tag innan jag kunde slappna av och somna, låg och lyssnade efter konstiga ljud och började tänka på olika skräckfilmer jag sett, fan typiskt mig 🙈
Delegeringsmötet gick bra så nu har jag medicindelegering på LSS-boendet. Måste göra ett nytt test för det andra jobbet också. Man måste tydligen ha "egna" delegeringar på varje ställe.
Cate hade längtat efter mig igår kväll och varit så ledsen, gissa om hon blev glad när vi sågs. När vi kom hem ville hon lägga sig i soffan och kramas och hela tiden sade hon att hon längtat efter mig 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)