7 maj 2019

Igår

Igår handlade utbildningen om seriesamtal, jag och Therese var dom enda från jobbet som var där den här gången. Vi fick massa tips så det skulle bli lättare att kommunicera med bilder och ritande och så fick vi öva. En gång kvar nu, nästa måndag.
När jag hämtade pinglan på förskolan igår berättade dom att dom stora barnen skulle till biblioteket idag och kolla på teater, vi var välkomna trots att Cate var ledig. Vi hade planerat att gå dit men det regnade i morse så vi kröp ner i sängen igen 🙈.

Jag har även pratat med Lyko, dom skulle skicka schampot som inte var med i leveransen sist. Dom frågade ingenting, sade att dom skulle skicka en bara. Skönt att dom litade på mig, var orolig att dom skulle tro att jag försökte luras..

Den 25:e har vi blivit bjudna på 50-års fest hos Lena. Det är min lediga helg, perfekt! Mina parents skall vara barnvakt, så snällt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)