11 oktober 2019

Ny nagelolja

Ny nagelolja från Models own.
Blev besviken att den inte doftade något, men men, hoppas den gör sitt jobb :)


Imorgon förmiddag skall jag ta bussen till stan och fixa mina naglar.
Har bokat tid på salongens Facebooksida men inte fått någon bekräftelse än.. Så jag åker dit i tid så jag hinner eftersom salongen även har drop in.

Förra gången hade jag bokat tid kl. 11. Kom en halvtimme för tidigt för jag tänkte sitta ned en stund men fick komma in på en gång. När klockan blev 11 kom det två kunder som hade bokat tid samma tid så dom fick sitta ned och vänta..
Så att säga, en bokat tid på den salongen känns inte direkt garanterad..

Första gången jag haft acryl och dom sitter såå jävla bra! Inget släpp alls trots att naglarna egentligen är långa för mig. Fortsätter helt klart med acryl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)