6 april 2021

En salig blandning

Vi pĂ„skpysslar tillsammans 🐔.
Äggkartonger mĂ„las och dagen efter mĂ„lade vi Ă€gg đŸ„š.


Det blev ingen pÄskmat för Cate.
PÄ pÄskafton var hon sÄ sjuk sÄ hon kunde bara Àta glass och dricka vatten och dagen efter ville hon inte ha. Ja ja, hon Ät ju pÄsklunch pÄ förskolan i alla fall :)


Plaskar i vanlig ordning 💧.
SÄ fort jag fyller pÄ fÀrskt vatten kommer han och plaskar.


Ny klÀnning och rockar sockorna.


Miniontatueringar.
Även Mr. Engström fick en pĂ„ överarmen..


Jag pÄ pÄskafton, i min nya vÄriga blus.


Ägget har Cate gjort pĂ„ förskolan och pĂ„skslingan har jag fĂ„tt av en bekant :)


Har anmĂ€lt pinglan till 2:a terminen av Äventyrsdans 💃.


Ett serietips pÄ Netflix, Nattens kvinnor:
"Frun till ett nytt politiskt stjÀrnskott i Amsterdam hemsöks av sitt skumma förflutna och dras in i stadens undre vÀrld, dÀr sex och droger florerar fritt".
SÄ jÀvla bra!


Nytt nattlinne.


Cate sade:
"Min morfar tycker mest om att titta pÄ skidÄkning".

Hon kommer ihĂ„g nĂ€r mormor och morfar visade henne hur man Ă„ker skidor. Efter det maler hon om att morfar mest vill titta pĂ„ skidĂ„kning pĂ„ TV. Vi har ringt dom nĂ„gra gĂ„nger och dĂ„ har han berĂ€ttat att han tittar pĂ„ skidĂ„kning sĂ„ dĂ€rför har just det fastnat 😂.

För nÄgra dagar sedan sade hon till mig:
"Din pappa tycker om skidÄkning och min pappa tycker om att spela gitarr".
BĂ€sta ungen vet vad som gĂ€ller 🎔.

2 kommentarer:

  1. VÄr Higgoli dricker bara vatten om man sÀtter pÄ en kran pÄ svag stril, Farbrorn dÀremot dricker bara ur fontÀnen. Fin blus du har, och jÀklar vad lÄngt hÄr du fÄtt :)

    SvaraRadera
  2. Ja morfar gillar skidÄkning ha det bra Cate.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)