27 juni 2021

En salig blandning

Lek i Barbiehuset.
Tänk vilken bra present det här var, Cate använder det ofta! Jag brukar flytta runt det när hon vill leka i olika rum.


Idag bakade vi.
Det blev kladdkaksmuffins, jordgubbskladdkaka och jordgubbsgrottor.


Jordgubbsgrottorna får ni bara se innan gräddning för dom blev katastrof! Sylten var alldeles för lös så det blev pannkaka av allt. Tur att smaken är detsamma.


Gult är absolut inte fult!


Gibson gillar verkligen gungstolen.
Han gungar själv ibland men han föredrar att ligga i knät på mig och gunga.


Pinglan fyller på sin önskelista inför 5-års dagen :)


En pysselbok med massor av klistermärken fick Cate av en bekant på jobbet,
tusen tack igen!


I år blir det Vin i Västerås.
Aros Congress Center finns ju inte kvar så i år blir det i konserthuset, med musik. Biljetterna sägs ta slut direkt så jag skall sitta bänkad direkt dom släpps! Jag skall flörta med mina parents om barnvakt under kvällen ♥.


Det är varmt för lilla vännen nu..


Efter många om och men har vi köpt en släpkärra, vi får hämta den snart.
Vi har velat ett bra tag men insett att alla hundralappar det kostar att hyra en rätt snart har tjänats in. Som läget är nu behöver vi hyra en varje månad, tänk den kostnaden i längden..


Nu är Mr. Engström och repar, när han kommer hem blir det skoj. Har nämligen en leverans från Petra som säljer Oriflame liggandes i replokalen. Har beställt lite spännande som jag kommer att visa sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)