12 mars 2024

Lämnat på skolan och varit på stan

Idag började Cate kl. 9 så jag promenerade med henne till skolan idag. Annars är det alltid Mr. Engström som lämnar henne när jag är ledig (så jag skall få soova..)

När jag kom hem fixade jag iordning mig och tog bussen till stan. Hade ett presentkort i city som jag ville handla upp.

Jag och Cate skall göra påskhängen :)



Min foundation börjar ta slut så en ny behövde jag.
Balsamsprayen är till Cates trasselhår.

Köpte även ett par örhängen till mig, skall försöka få en bra bild på dom under dagen :)

Om solen fortsätter stråla går vi nog till skogen och knipsar lite påskris efter skolan.
Mr. Engström är iväg och "konferensar" igen, kommer hem imorgon <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)