21 februari 2018

Frisk idag

Det var likadant igår med Cate och hennes säng. Hon sov ingenting på dagen och på kvällen när Mr. Engström kom hem fick han testa men det blev samma panik även då :( Det är inget annorlunda med sängen, samma sängkläder och gosedjur som hon alltid har där i. Hon kanske har fått någon slags separationsångest efter förskolestarten.. För hon sover ju i vår säng.
Vi kan sitta i soffan och jag behöver bara fråga om vi skall gå och sova så kommer paniken, frågar jag däremot om vi skall sova i stora sängen säger hon ja och går dit.

Idag hade hon kunnat gå till förskolan men jag valde att ha henne hemma. Imorgon skall jag på ett möte på stan och då skulle Cate vara på förskolan utan mig i några timmar men det vågar jag inte nu eftersom hon missat två dagar där jag skulle börja gå ifrån henne. Så imorgon skall vi möta Vladimira på stan så skall hon promenera med pinglan medan jag är på mötet. Så tacksam att hon erbjöd sig när Mr. Engström inte kunde komma ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)