22 februari 2018

Hemma igen

Kl. 12 hade jag möte med a-förmedlingen. Mötet var planerat till en timme men vi blev klara på tio minuter :) Handläggaren blev eld och lågor när jag berättade att jag kommit in på utbildningen som börjar snart så det blir ingen aktivitet för mig där. Två aktivitetsrapporter skall jag fylla i sedan skrivs jag ut igen.
Kl. 11 mötte vi upp Vladimira, vi tog en kaffe på Wayne´s coffee så hon och Cate fick "bonda" lite. Allt gick jättebra! Jag berättade för Cate att mamma skulle på möte och att jag snart kommer tillbaka, vi vinkade till varandra sedan var det inte mer med det. Hon och Vladimira gick på stan och tittade på ankor. Eller kycklingar var det, var tydligen en del påskpynt i butikerna :)

Vi tog bussen hem igen och Cate somnade typ 50 meter utanför porten så nu ligger hon i vagnen i hallen och sover. Första gången hon sover på dagen på många dagar, såå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)