24 februari 2018

Lördag

Igår kväll hade jag och Susanne bokat bord på Nom men jag ställde in. Jag mådde inte alls bra, sjukt ont i halsen och huvudvärk. Kände redan i torsdags att det var något på gång, jag klädde mig alldeles för tunt när vi åkte ner på stan. Jag hoppas vi kan boka in ett nytt datum innan Susanne börjar jobba :)

Idag mådde jag lite bättre så vi tog faktiskt en promenad trots kylan. Först gick vi och kollade om det var några ankor i krokarna, sedan gick vi och gungade och på hemvägen gick vi förbi och kollade när folk åkte skridskor på isen. Såg himla mysigt ut, skulle själv vilja ut någon dag. Skridskor kunde man hyra på plats. Sen blev det en utelunch och när vi kom hem gick vi alla och lade oss i sängen, jävlar vad skönt det var att sova en stund. Cate somnade på mina ben så jag var tvungen att ligga i samma ställning hela tiden, riktigt oskönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)