24 mars 2018

En bra dag på Önsta Gryta

Innan vi åkte till Valdimira, Ludde och Dominik gick jag ner på Greenroom här på Öster Mälarstrand och köpte en blomma. Den var till Vladimira som tack för att hon var barnvakt när jag var på möte sist vi sågs :)
Vi tillbringade ett gäng timmar hemma hos dom. Vi fikade och efter det åkte jag och Vladimira till klädbytardagen och gjorde några fynd. Vilken överraskning att karlarna inte ville följa med.. Dom skulle ta hand om barnen men kom lätt undan, båda ungarna somnade i sina vagnar ute på altanen.

Det bjöds även på lunch, spaghetti och köttfärssås, Cate åt som om hon aldrig hade sett mat.. Det är bara att inse att Vladimira gör godare köttfärssås än vad jag gör..

Idag fick Elin, en bekant till mig sitt andra barn, en son.
Så himla glad för hennes skull <3

1 kommentar:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)