8 mars 2018

Torsdag

Igår bokade jag av helgens hotelltripp, jag blir bara sjukare och sjukare.. Feber, huvudvärk och extremt ont i halsen. Känner tyvärr av öronen också, håller det i schack med Ipren men på kvällarna när jag ligger ner gör det ont. Kan man ha en lätt öroninflammation? Stod på 1177 att oftast går öroninflammation över av sig själv.

I söndags sålde jag en del grejer på Tradera. Nu för tiden får jag ofta jaga folk för att få betalt, så himla tråkigt. En av köparna vill att jag skall skicka med ett frimärke mindre än vad som behövs, chansa på att det kommer fram?! Jävla dårar det finns.
Jag tycker själv att det har blivit tråkigare att köpa enstaka begagnade plagg på grund av det höga portot. Kul när portot blir dyrare än plagget liksom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)