19 februari 2019

Tisdag

Idag skulle fastighetsskötaren komma och byta ut filter i alla lägenheter, skulle börja kl. 8 och framåt så någon exakt tid visste vi inte. Jag ställde klockan på strax innan åtta för jag tänkte typ klä på mig och gå och lägga mig igen. Det gick inte så bra, jag somnade om efter larmet.. Vaknade efter tre kvart och hörde hur dom stökade i lägenheten ovanför så jag misstänkte att dom var på gång till oss. Mycket riktigt, efter bara några minuter plingade det på dörren. Dom var tre stycken så det gick snabbt.

Jag och Cate hostar jättemycket, annars är vi nog ganska pigga. Jag måste vara pigg på fredag för då har jag prov och på lördag skall jag jobba kl. 10-20.45.

Ringde till äldreboendet och sade att jag inte kommer fortsätta där, samordnaren förstod mig när jag berättade varför. Hon var jättetrevlig så jag hade oroat mig i onödan. Jag vågade liksom inte ringa och berätta det igår, hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)