14 februari 2021

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Det är sjukt svårt att köpa presenter till både Mr. Engström och mig. Vi har ju liksom allt vi vill ha och är det något särskilt så köper vi det själva.

När Alla hjärtans dag närmade sig frågade jag vad Mr. Engström önskade sig för jag hade verkligen ingen aning, sjukt onödigt att köpa något krafs bara för att. Han sade inget särskilt men att han redan köpt en present till mig. Då frågade jag vad kostnaden var, för att köpa något i samma prisklass.. Ett par hundralappar sade han... Det gick jag inte på, att min man "bara" skulle köpt något för ett par hundra händer inte..

I morse när vi åt frukost låg ett pyttelitet paket på min tallrik, inslaget med en logga från en guldsmed som jag kände igen.. Mitt hjärta slog väldigt hårt för jag hade en liten aning vad det kunde vara..
Så sant, ett par diamantörhängen så jag kan matcha med vigselringen ♥.


Själv fick jag väldigt dåligt samvete för min "lilla" present till honom. Men då sade  Mr. Engström att jag måste tänka på vad jag gav honom i julklapp, en gitarr som kostade sjukt mycket. Så nu har jag inte dåligt samvete längre 🙈.
Allt jämnar liksom ut sig.

Tänk att vi är inne på vårt 15:e år tillsammans 💓

1 kommentar:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)