21 mars 2021

En hämnd?

Natten till lördagen hade jag råkat stänga in Gibson i en walk in closet när jag skulle hämta väskor.
Morgonen efter letade jag och Cate som sjutton efter katten, inte ens när vi rasslade med godisburken kom han. Då slog det mig att han älskar den garderoben, så fort jag öppnar den så kommer han dit. Missade honom helt på kvällen, kände mig helt knäckt när jag insåg att han fått spendera natten där 😥.

Idag när vi kom hem från hotellet hade han lyckats öppna två förpackningar fjädrar och spridit ut i huset..
Det stod på förpackningen att det var fjädrar från kalkon, kanske han kände lukten.. Men det borde han inte, dom är ju färgade och originallukten borde ju vara borta.
Samt så satte han igång hemlarmet. Poppade upp en avisering på mobilen igår så han måste haft high life här hemma, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)