11 november 2021

En salig blandning

För ett par veckor sedan tog vi ut en spolbil som spolade och filmade våra rör i hela huset. Vi ville veta att allt såg bra ut och det gjorde det :)


Årets pumpa blev så här 🎃.


Fina klänningar till Cate.



Den här har ju blivit ganska hajpad och vek som jag är gick på reklamen och köpte en. Använt den i två dagar så jag kan inte uttala mig än..


Vi längtar till snö och pynt :)



Den här är ju bara såå bra!


Den här serien hittade jag av en slump på SVT, en riktig mysserie som jag verkligen rekommenderar.


Sist men inte minst Gibson..
Han var ute hela natten och när han kom in vägrade han släppa taget om mig ♥.

1 kommentar:

  1. Nä ni går upp klockan 05:00 för att släppa ut katten och upp igen 05:20 för att släppa in den igen.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)