28 april 2012

Arlanda

Det har varit en härlig dag med underbart väder.
Vi skjutsade som sagt mina parents till Arlanda tidigare i dag och vi (mest jag) blev så avundsjuk när jag såg alla resenärer som var på språng. Vi brukar få tillbaka mycket pengar på skatten så kanske blir det en tripp någonstans redan då. Hemvägen tog vi genom Uppsala, vi fick ett infall att stanna där och ta en tur på stan. Uppsala är en favoritstad, väldigt vacker och bra utbud av affärer i centrum. Alltid när jag är där går jag in på Myrorna, jag älskar att handla begagnat och gör ofta fynd, i dag blev det ett par skor till min samling.


En sjal för ynka 10:- hittade jag på ICA Maxi och en Bodybutter med doft av mint och grönt te från Lustgården.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)