27 april 2012

Sphynx

Någon gång i mitt liv vill jag verkligen ha en Sphynx. Jag överdriver inte när jag säger att jag verkligen blir tårögd när jag ser dessa katter. De är så otroligt ståtliga och vackra. Tänk att få ha en av dessa sötisar hemma och gosa med.


Ända sedan jag var liten flicka har jag älskat katter och jag är uppväxt med katter i hemmet, antagligen är det därför jag är så fäst vid dem.
Detta är min älskade Banjo som jag skämmer bort och behandlar som om det vore min bebis, min underbara misse.


2 kommentarer:

  1. Ja, alltså Sphynx är helt otroligt vackra.Jag vill också ha sån, men Micke tycker dom är lite "fula".
    Även Siameser är såklart fina. Har du kikat på Cornish Rex, dom verkar häftiga. Kolla klipp på youtube :)

    SvaraRadera
  2. Haha, Jörgen hatar Sphynx, han tycker de är vidrigt fula. Cornish Rex är också en av favoriterna. Synd bara att båda är så dyra!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)