24 april 2012

Bikiniöverdel och skinnjacka

Jag kom på att jag har en snygg bikiniöverdel som passar perfekt till den transparenta skjortan jag köpte på New Yorker förra veckan. Jag testade de tillsammans och det blev över förväntan.
Snyggt när man bara ser en skymt av mönstret igenom.

Nu sitter jag och inväntar min man, vi skall åka till Sala och hämta Denise som varit hos frisören.
I morgon blir det antagligen en tripp till Västerås, Denise fyller 17 på lördag så vi skall inhandla en present. Hon skall få det hon önskar sig, en röd skinnjacka från Jofama så hon får följa med och prova. Så tråkigt om hon får den på lördag och storleken inte passar. Jackan är sjukt snygg och jag skulle själv kunna tänka mig en likadan fast i svart. Så här snygg är den:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)