23 april 2012

Paket x2

Både mitt HM paket och välkomstgåvorna från Amelia anlände i dag. Dag, natt och ögonkräm från Eucerin. Skall erkänna att jag faktiskt aldrig använt både dag och nattkräm, jag har använt dagkrämen på nätterna också! Men nu när jag har en för natten skall den givetvis testas. Fick en mini-plattång också, den har jag ingen användning av eftersom jag redan äger en grym plattång, som jag ibland även gör lockar med. Denise blev i alla fall glad när jag erbjöd henne den.


Paketet från HM blev en liten besvikelse, två av linnena jag beställt kom men de två andra tubtopparna skulle levereras i slutet på maj. Bara det att nu hade leveransen flyttats fram ännu längre, till mitten av juni! Så jävla tråkigt. Jag brukar klicka bort mina beställda varor när jag ser att leveransen kommer dröja länge. Men just dessa toppar har en förmåga att alltid ta slut i butikerna så denna gången lät jag dem vara kvar.
Här är dom som kom i dag:
29,50 kr. Som hittat.


Denna är så söt (samma modell som leopardtoppen som jag lade ut i ett tidigare inlägg).
På tal om leopard, i fredags klickade jag hem en oanvänd fuskpälsjacka i leopardmönster från Tradera,
hoppas den kommer redan i morgon!

Det blev ett gäng härliga spetsar hemklickade också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)