24 april 2012

Barcelona - Chelsea

Det var en otroligt viktig match i dag! Enligt min man. När Jörgen sitter framför sina "viktiga" matcher och skriker blir jag nästan rädd, det är på liv och död för honom. Jag som inte alls är fotbollsintresserad (förutom på somrarna när vi åker på matcher, när jag sitter i gräset eller på läktaren och solar) kan inte förstå detta skrikande. Han skrämmer slag på mig med sitt "Jadå" Så jävla viktigt!".

Jag skall nu berätta för er att Chelsea vann och är i final. Tro mig, för jag vet! Jörgen är så i extas och så lyrisk just nu så det går inte att beskriva, han skulle nästan kunna börja gråta.
Finalen är den 19:e maj och jag hoppas verkligen att Chelsea vinner, för husfridens skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)