24 april 2012

Krångligt med Blogspot..

Jag försöker få till min blogg så att jag skall bli nöjd och glad av att gå in på den. Och att ni skall tycka att den är skapligt snygg. Jag har fått den grund jag vill ha men det är ändå svårt. Bilden i headern skall ändras till en bild på mig men jag får verkligen inte till det! Det är skapligt krångligt att utforma denna blogg. 

Ni får gärna lämna en kommentar och berätta vilka ni är som kikar in på bloggen. Eftersom det inte är så länge sedan jag startade den och märker att det kikar in en del besökare vore det skoj att veta. Jag vet ju vilka en del av er är men kommentera gärna ändå. 

2 kommentarer:

  1. Hej på dig.
    Kul att du bloggar.
    Behöver du några tips och råd ang bloggen så fråga gärna.Jag älskar att krångla med sånt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att det är skitsvårt, krångligt värre!

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)