30 maj 2012

Fransk manikyr och diadem

Jag behöver inte ta morgonbussen in till jobbet i morgon, Mr. Engström skjutsar in mig till jag börjar, härligt med sovmorgon. På bilden har jag på mig mitt nya diadem men jag har inte bestämt mig för om jag tycker om det eller inte. Rosetten känns så stor men jag antar att det bara är en vanesak.
Någon hårklippning har det inte blivit än, enligt Mr. Engströms önskemål skall vi ta det senare i kväll, då får det väl bli så då. Det är tydligen någon fotbollsmatch så det lär väl bli efter det.
Naglarna har jag fixat till i morgon, eftersom jag kör med öppna skor så fick sig tånaglarna lite omsorg. Jag är superdålig på fransk manikyr utan tejp/mall så det blev lite snett och hackigt men förhoppningsvis kommer ingen kund böja sig ner över mina fötter och kommentera min värdelösa franska manikyr. För på håll ser det riktigt snyggt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)